Анотація
У представленій монографії досліджуються сучасні тенденції розвитку системи охорони здоров’я та підготовки майбутніх магістрів медицини у закладах вищої медичної освіти; проаналізовано закордонний досвід підготовки майбутніх магістрів медицини; визначено основні вимоги до педагогічної складової професійної діяльності майбутніх магістрів медицини в сучасних умовах, а також педагогічні можливості закладів вищої медичної освіти в підготовці майбутніх магістрів медицини до досліджуваної діяльності; розглянуто готовність майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності в системі охорони здоров’я як результат їхньої підготовки у закладах вищої медичної освіти; на основі визначених світоглядних орієнтирів, стратегій, методологічних підходів, закономірностей та принципів підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності у закладах вищої медичної освіти науково обґрунтовано та розроблено концепцію і структурно-функціональну модель системи підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності у закладах вищої медичної освіти. Висновки монографії мають практичну спрямованість на вищу медичну освіту, організацію теоретичної та практичної підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності у закладах вищої медичної освіти.
Детальніше >