Анотація
Автори книжки, партнери McKinsey Company, проаналізували стратегічні принципи тисячі провідних компаній і визначили, що всі вони планують розвиток за майже однаковою схемою. Їхні графіки зростання схожі на хокейну ключку, бо показують певний спад на старті й поступове рівномірне піднесення надалі. Однак у дійсності все не так. Значно більших успіхів можна досягати чи не одразу — якщо ігнорувати шаблони ухвалення рішень і звертати увагу на «неправильні» висновки. Як ризикувати, здійснювати масштабні зрушення, враховувати людський чинник у роботі — на всі ці запитання дадуть відповіді автори книжки. Вони зроблять вас трохи сміливішими й відкриють очі на те, як у реальному житті відбувається стратегічне планування — і чому це неправильно.
Детальніше >