Захист прав споживачів

5 грудня 2017 р. в головному читальному залі ОННБ в рамках співпраці між партнерами бібліотеки і “Третім одеським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги” відбулась зустріч, присвячена актуальній темі – «Проблеми захисту прав споживачів та шляхи їх вирішення».

 raisa_dmitrivna_pid_chas_obgovorennya-1.jpg

Розмова відбулася з начальником відділу метрологічного нагляду Держпродспоживслужби в Одеській області Раїсою Цвик (на фото). Мета заходу – розгляд теоретичних аспектів захисту прав споживачів в Україні та нашому регіоні, надання повного алгоритму дій, які необхідно здійснити для запобігання їх порушенню.

cap_valeriya.jpg

На зустрічі порушувалися наступні питання: нормативна база; критерії якості товарів та послуг в Україні та світі; права і обов'язки споживачів; загальна характеристика гарантійних та інших термінів; права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості; шляхи подолання проблем застосування законодавства про захист прав споживачів; відповідальність за порушення законодавства про захист справ споживачів та інші питання. У зустрічі також прийняла участь юрист “Третього одеського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги” Валерія Цап (на фото), яка подякувала бібліотеці за співпрацю та нагадала присутнім про Центр безоплатної допомоги в Одесі та його послуги.

pid_chas_zustrichi.jpg

Створено: 08.12.2017
Останнє оновлення: 11.12.2017
Переглядів: 189



© 2018 Одеська національна наукова бібліотека. Всі права захищено. При використанні матеріалів посилання на офіційний веб-сайт Одеської національної наукової бібліотеки обов'язкове.