Правила користування віртуальною довідковою службою ОННБ
Віртуальна довідка є послугою, яка дає відповідь на разові запити віддалених користувачів (індивідуальних та колективних).
Скористатися послугою може кожен бажаючий.
Запити приймаються протягом робочого тижня і виконуються відповідно до надходження. У вихідні та святкові дні запити не приймаються.
Термін виконання запитів — від 1 до 3 робочих днів, в залежності від складності запиту.
Кількість запитів, які можуть бути виконані для одного користувача, 1 запит на добу.
Кожен запит має містити лише 1 запитання. Якщо запит містить кілька запитань, спеціаліст, за власний вибором, дає відповідь на одне з них.
Обсяг виконаної довідки не перевищує 10 назв.
Як поставити питання:
Перш ніж поставити питання, радимо Вам звернутися до архіву виконаних довідок, можливо, там Ви знайдете відповідь на Ваш запит.
Для того щоб надіслати запит, необхідно заповнити спеціальну форму та конкретно і чітко сформулювати питання.
Запит формулюйте у довільній формі українською, російською або англійською мовою.
Як отримати відповідь:
Відповідь на свій запит шукайте в архіві виконаних довідок. Для цього необхідно ввести номер Вашого запиту або скористатися тематичним рубрикатором.
Зверніть увагу на те, що інформація про адресу Вашої електронної пошти має конфіденційний характер. Вона потрібна для контакту бібліографа з Вами (для уточнення запиту) та пошуку виконаних довідок.
Які питання можна ставити:
Тематичні запити.
Запити для уточнення бібліографічних даних.
Фактографічні запити.
Адресно-бібліографічні запити, які засвідчують наявність або відсутність документів у фондах ОННБ.
Не приймаються такі запити:
Некоректно поставлені питання.
Навчальні завдання, пов’язані з перекладом текстів, розв’язанням задач, з наданням готових рефератів, курсових робіт тощо.
Такі, що мають розважальний (розгадування вікторин, кросвордів тощо) або посередницький характер (пошук товарів і послуг, порівняння цін тощо).