Виставка нових надходжень

Освіта. Педагогічні науки

Нові надходження за березень 2024 р.

Анотація

Монографію, в якій висвітлено теоретичні та практичні питання навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою, адресовано майбутнім фахівцям-японістам, які бажають удосконалити рівень компетентності в усному спілкуванні, використовуючи змішаний підхід до навчання. Представлено модель авторської методики (у двох варіантах – з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Методичні передумови ефективності змішаного формування япономовної компетентності в усному спілкуванні майбутніх філологів зацікавлять фахівців у галузі лінгводидактики вищої школи, педагогів-практиків, студентів філологічних спеціальностей, а також усіх тих, хто виявляє інтерес до проблеми навчання японської мови та інших іноземних мов на початковому та середньому рівнях мовної підготовки.

Детальніше >

Переглядів: 3341